joi, 10 septembrie 2020

Suntem vii

Dacă Dumnezeu e în mine,  Dumnezeu e în toți,

Cum unii suntem vii și alții parcă-s morți?

Morți, că nu au suflet sau poate e vândut?

Altor entități,  ce le-au promis mai mult.


Le-au promis puterea, cu ură și mândrie,

Iubirea n-are loc, doar răutatea să fie.

Ne călcă în picioare și spun neadevăruri

Le place să decidă în locul meu de-a pururi.


Am scris Dumnezeu, că e știut  de toți,

Tu îi poți spune așa cum vrei și poți:

Aer, Univers, Energie, Intuiție, Lumină, 

Pisica, florile sau copacul din grădină. 


Eu sunt pentru tine, poate omul de nimic,

Dar am fost adusă să-ți amintesc un pic,

Acțiunile tale sunt greșite, îți spun:

Răzbunarea, ura nu e un drum.prea bun.


Eu inca sunt vie și decid pentru mine,

Să iubesc, să fiu corectă și bună cu tine,

Iar dacă mor, e... că mă opresc, că așa am vrut,

Obosită poate, dar sufletul meu nu va fi vândut.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu