vineri, 31 martie 2023

Nepregătiți pe Pământ

Cică ne naștem și trăim să experimentăm 

Să căutăm soluții, iar apoi undeva trebuie să le dăm!

V-aș spune, că e o prostie!

Dar cine sunt eu, să scriu asta într-o poezie?


Sunt un om pus cu forța într-o viață,

Să mă descurc cumva, să fac față.

Să experimentez ceva, ce eu nu vreau

Să dau toată viața teste și cumva trebuie să le iau.


Dacă nu trec testele, mă îmbolnăvesc

Poate nici marea dragoste nu o trăiesc 

Că nu am știut la momentul potrivit,

Cum să răspund ... ,lucru greșit am gândit.


Și într-o zi totul va lua sfârșit 

Poate fără a știi, cum trebuia trăit.

Cumva suntem pedepsiți,

Că ne-am născut pe Pământ nepregătiți.


Să-ți scriu cum este viața unora și altora din jur?

Poate ai observat și tu, dar nu ai gândit matur.

Poate și tu simți, că treci forțat 

Prin viața asta, fără test luat.


Unii experimentează dragostea din povești

Pe când altii încă sunt singuri și se  întreabă: Unde ești?

Unii au bani și nu știu ce să facă cu ei,

Alții prea săraci și-ar dori, doar câțiva lei


Unii au copii și nu știu să-i iubească ,

Alții prea mult vor, să le dăruiască!

Unii oameni sunt prea jos, la pământ

Alții prea sus, fără a fi un sfânt.


Dezechilibrul mult prea mare

Ce să experimentăm, că ne doare?...

Uni au prea mult și alții deloc,

Sunt oameni care-și  pun capat zilelor pe loc.


Unii au familii iubite, armonioase

Alții sunt tratați urât,  poate nu au nici case.

Problema e că așa s-au născut,

Defavorizați și nu știu, ce au de făcut...


Echilibrul pentru toți aș vrea

Să nu lipsească nimănui, iubirea!

Banii suficienti pentru întreaga lume,

Oameni sănătoși, fără grija zilei de mâine!













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu