sâmbătă, 9 martie 2024

Supraviețuirea

 Născuți fără voie, obligați să trăim,

Întreaga viața, învățăm să supraviețuim.

De cum ne naștem, avem doar de pierdut

Timpul, libertatea și tot ce n-am avut.


Trăim în iluzie, nimic nu e real

Povești de ei create și credem că-i normal.

Normalul nu există și viața nu-i un dar,

E un experiment, creat de... să zicem star


Și dacă tot ne-am născut, încercăm să ne adaptăm

La reguli, legi impuse , scenariul respectăm.

Rămân doar cei puternici sau care vor pe alții să-i susțină

Și mor ce-i sătui  de viață sau care vor o libertate deplină.


Probabil nici după moarte, nu vom fi liberi vreodată,

Dar noi credem în Lumină, Rai și eternitate acordată.

Nu am cerut eu viața și totuși o trăiesc, 

Știu, că îmi pierd timpul, dar încerc să supraviețuiesc.


Timpul se pierde din prima clipă de viață

Și de-a lungul ei, încercam să facem față.

Trăim cu frica, că el se scurge prea redede și-i gata

Creem și noi: povești, familii și credeam, că e cât mai departe, data.



Ar mai fi multe de scris, dar nu cred că înțelegeți,

Nici versurile de mai sus, dar voi ... alegeți.

Priorități în viața și ce este important,

Stiu, nu ai fost învățat, ești mereu debutant.























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu